85.1 kilo’dan 58.6 kiloya

Toplam 26.5 kg ZAYIFLAMA   

 FİRDEVS-YEDİM

SEVGİYLE UZANAN SICACIK BİR EL KİLOBEKÇİM…”

İlk merhabadan sonra, “Hem gelişerek, hem değişerek ideallerimize, hedeflerimize beraber yürüyeceğiz, senin destekçin olacağım.”dediğinde anlayamamıştım…

Destekçiden öte bir dost, arkadaş, sırdaş, kardeş oldu bana…

 “Başarının ön şartı kendine inanmak ve güvenmek… Sonrada birbirimize destek olup beraber yürüyeceğiz bu yolda” diye ekledi cümlelerini.

 HK-performans-firdevs-2

Bir yarışa girmiştim. Mideme hükmetme yarışına; bu yarışı kazanmak için ne yapmalıydım…

Kilobekçimin bana ilk öğrettiği, bilinçli sabırdı. Sabır süreci sancılıdır. Ağacı dikip filizlenmesini beklersiniz. Sonra bir bakmışsınız meyve vermiş ve meyvesinin tadı da bambaşka. Daha öncekilere hiç benzemez. Yani bir başka deyişle başarının anahtarı sabırdır. Ancak  sabır bilinçle ve bir sonraki adımın farkındalığı ile yaşanıyorsa, zoraki dayanma gücü olmadan ancak bir bekleyiş değildir. Sabır negatif bir duygu değil, pozitif eylemler bütünüdür.

Ben elime kağıt kalem almış diyet listeleri beklerken, daha farklı şeyler çıktı karşıma…
Bu sistemde; diyet listeleri yok, yasak yok, olumsuzluk asla yok (!) eğitim var, öneriler var, senin doğruları bulmanı sağlayan yönlendirmeler var…

Zamanla kilolar üçer beşer giderken şişmanlığın kader olmadığını ‘su içsem yarıyor’ diye bir tabirin bahane olduğunu öğrendim. Mutsuz olduğumda yemek yiyen, bir anlık mutluluk için yediğim yemekten sonra mutsuz olan ben, hedef bilincinde ve ihtiyacın yokken bağımlı gibi yemek yememenin de insana mutluluk verdiğini, fiziksel ihtiyacım kadar yemek yemeyi kilobekçim sayesinde öğrendim.

Besin dışı enerji kaynaklarımı keşfettim. Şimdiye kadar çeşitli bahanelerle yapamadığım yürüyüşleri, egzersizleri yapmaya başladım.

Biliyorum ki artık bu yolda yalnız değilim, beni yönlendiren, bana doğruları öğreten, daha kaliteli ve sağlıklı yaşam için bana yardım eden bir dostum, kilobekçim GELİŞEREK DEĞİŞİM uzmanım var. Biliyorum ki beni 9 ay 10 günlük bu yeniden doğuş programını tamamlayıncaya kadar elimi hiç bırakmayacak ve daha sağlıklı, ideal kiloda bir birey olmamı sağlayacak.

Sonuç olarak şikayet etmek, sızlanmak hiçbir zaman sorunu gerçekten çözmez; hayatımızı doğru ve kararlı bir şekilde sürdürürsek, hayallerimiz er geç bizi bulur. Bu kısa zamanda şunu da anladım ki; Eğer yürüdüğümüz yolda güçlük ve engel yoksa bu yol bizi bir yere ulaştırmaz.

En umutsuz günlerimde beni anlayan, duygularıma tercüman olan, her zaman varlığını yanımda hissettiğim, KİLOBEKÇİME ve bu güzel sistemin kurucusu Halil Kargulu’ya saygı ve sevgilerimin yanı sıra teşekkürlerimi sunarım…

Firdevs YETİM

 Hk-performans-firdevs-kamp-

Açıklama: 

Biz de HK Performans ailesi olarak bu değerli yorumu için sevgili üyemiz Firdevs Hanım’a teşekkür ediyoruz.

İster web tabanlı online sistemlere, isterseniz de zayıflama kampına katılın. HK Performans çatısı altında çalışan herkesin samimiyetine ve pozitif enerjisine ortak olarak, değişimi tüm hücrelerinize kadar hissedeceksiniz.

Başarı, mutluluk, huzur ve gelişerek değişim gibi kavramları yeniden yaşayarak tanımlamak ve gelişerek değişimin doğal sonucu olarak kalıcı zayıflayarak ideal kilonuzda fit bir geleceği garantilemek için sizleri bu kapıdan içeri davet ediyoruz.

 

İDEAL KİLODA SAĞLIKLI VE MUTLU BİR GELECEK HERKESİN HAKKI!

HK Performans | www.vucudunsifresi.com | www.hk.com.tr

Etiketler: Zayıflama kampıhızlı ve kalıcı kilo vermehk performanshalil karguluonline zayıflamakilobekçiliğiobezitemide balonumide kelepçesi, doğal zayıflama yolları, diyetsiz zayıflama

Yorum bırakın