Zayıflama Kampında 2,5 Ayda 27 Kilo Verme Başarısı!

 

 

Halil Kargulu : Rabia bu süreyi anlatır mısın biraz?

– Hangi süreyi? Bu süreyi anlatmayayım, süreci anlatayım 🙂

Halil Kargulu : Süreci anlat bakalım hadi.

– Ben 24 haziranda giriş yaptım yani yaklaşık 2,5 ay önce… Zaten çarşamba gelmiştim bir hareketim olmamıştı.

Kaç kilo verdim? 2,5 ayda 27 kilo verdim.

Halil Kargulu : Senin 27 kilo vermen ne demek? Önemli olan bu. 3 ay evden çıkmayan bir insan olarak nasıl oluyor?

– Evden çıkmak değil, odamdan çıkmıyordum ben. Ekmek almaya zar zor gönderiyorlardı beni. 27 kio verdim ama şuanki görüntüm 27 kilo değil 47 kilo bence.

Halil Kargulu : Tabi, düne göre kıyasla evet ama daha gideceğimiz yol var.

– Tabi ki, daha bir bu kadar daha yolum var.

Halil Kargulu : Kaç olacaksın? Hedefin kaç?

– Hedefim 58 şuanda 92’yim buraya gelmeden önce 119 kiloydum.

Halil Kargulu : Bu sürede kendini mutsuz hissettiğin anlar mı oldu? Nasıl geçti bu süreç?

– Kendimi mutsuz hissettiğim değil de… Sadece yapamayacağım düşüncesi oldu.

Halil Kargulu : Ne zaman oldu bu düşünceler? İlk hafta mı?

– İlk haftalarda… Sonradan yavaş yavaş oturdu. Olacak dedim, olabilir değil olacak ve oluyor da!

Halil Kargulu : Demek ki her şey bilinçaltının bir oyunuymuş.

– Her şey kendimin bir oyunu aslında.

Halil Kargulu : Süper bir cümle kurdun. Senin felsefeci olman lazım Rabia

– Psikoloji okuyacağım 🙂

Halil Kargulu : Peki seni izleyenlere söylemek istediğin bir şey var mı?

– Beni izleyenler kilolu olsun, kilolu olmasın herkes bence HK’ya gelmeli çünkü burada zayıflamak değil öğrendiğimiz şey insan olmak da diyebiliriz yani.

Halil Kargulu : Hayatın kendisini yaşamak.

-Aynen öyle burada yaşıyoruz. Burada yalnızız. Yani yalnızız derken çok farklı bir yere giriyoruz, güvendiğimiz insanların arasından çıkıp güvenmemiz gereken insanların arasına giriyoruz. Güvendiğimizde de her şey daha güzel oluyor.

Halil Kargulu : Kendiliğinden geliyor diyorsun. Teslimiyet bu işin birinci kuralı ama onu yaşayana kadar da bir süreç gerekiyor. İlk birkaç hafta insanların biraz alışma süreci oluyor.

-İlk birkaç hafta güvenmemiz mümkün değil.

Halil Kargulu : Neden mümkün değil? Bazen ilk gün olur.

– Hocam hiç tanımadığımız bir ortama giriyoruz. Hani insanda biraz güvensem mi? Nasıl güveneceğim gibi bir durum oluyor ama sizi, Bahar ablayı, Feyyaz hocamı , Yusuf hocamı tanıdıkça güveniyorum. Ben mesela şuanda güveniyorum, 2.5 ay geçti ama bundan 1.5- 2 ay önce ben sizlere güvendiğimi anladım.

Halil Kargulu : Onun için de 27 kilo öyle kendiliğinden akıp gitti.

– Kendi kendine gitti. Ben nasıl gittiğini fark etmedim bile şu 27 kilonun.

Halil Kargulu : Daha 58 olduğumuzda da bu vidyoları parça parça yayınlayacağız, teşekkür ediyoruz sana.

– Ne demek ben size teşekkür ediyorum.

Halil Kargulu : Son cümle alalım.

– İdeal kilo özgürlüğümdür!

Halil Kargulu : İdeal kilo özgürlüğündür, özgürlük için?

– Teslimiyet? 🙂

Halil Kargulu : HK Performans!

– HK Performans özgürlük için değil bence HK Performans kendimizi bulmak için var.

Halil Kargulu : Kendini bulduğunda zaten özgür oluyorsun.

– Evet ben şuan kendimi buluyorum yani 119 ben değildim. 58 benim! Kendimi buldum diyelim hatta kendime gidiyorum şu anda!

Halil Kargulu : Hadi bakalım, süper! Seni kutluyoruz. Darısı tüm kendini bulmak isteyenlere…

-Görüşürüz, 58’de görüşürüz. 🙂

Halil Kargulu : Görüşelim bakalım.

25_ayda_27_kilo_verme

Açıklama:
Uzun yıllar boyu kilolu olmak bir kadermiş gibi yaşamınızı sürdürdünüz. Dönem dönem kilolarınızdan kurtulmak istediniz ve her defasında mecbur kaldığınız diyetler ve zayıflama ilaçlarıyla, kısacası sistemin sizler üzerindeki oyunlarıyla hem işkence çektiniz hem de verdiğiniz kilodan daha fazlasını geri aldınız. Kimi zaman da kilolarınızla mutluymuş gibi maskeler takmayı tercih ettiniz.  Sonuç ne olursa olsun tek bir gerçek vardır. Kiloluyken mutlu olmak mümkün değildir. İşte HK Performans olarak bizler, sizin bile kendinize inanmadığınız zamanlarda sizlerin potansiyeline inandık. Bedenen zayıflamanın ruhu doyurmadan gerçekleşmeyeceğini bu nedenle sadece bedene odaklı yürütülen çalışmaların yetersiz kaldığının farkındayız.  Doğru rehberler eşliğinde kalıcı ve sağlıklı kilo vermenin tüm gereklerini yerine getireceğiniz, yemyeşil güzellikler ve temiz hava ile kendi potansiyelinizi keşfedeceğiniz HK Performans Zayıflama Kampı tam aradığınız yer olacak!

25_ayda_27_kilo_verme_011

Sağlıklı zayıflamak ve zihnen değişerek yaşantınızda devrim yaratacağınız bu yolculukta sizlere hedef odaklı fakat bir o kadar eğlenerek zayıflayacağınız bir sistem sunan HK Performans Zayıflama Kampı programı alternatifsizdir. Daha önceden türlü zayıflama yöntemlerini denemiş ve başarısız olmuş olabilirsiniz. Zayıflama Kampı programımızda kesinlikle başarısızlık söz konusu değildir. Bunu, bizimle birlikte başaran üyelerimizin paylaşımlarını takip ederek kendiniz de görebilirsiniz. Kalıcı zayıflamak için yalnızca bedendeki kiloları vermek yeterli olmaz, ruhumuzdaki kalorili düşünceleri yok etmediğimiz sürece verilen kilolar geri gelecektir. Yani algı değişimi yaşamadan kalıcı zayıflamak mümkün olmayacaktır. Pek çok insan Zayıflama Kampı denildiğinde, sürekli sporların yapıldığı, sıkı diyetlerin olduğu bir işkence merkezi hayal ediyor fakat bu kapıdan içeri girdiğiniz andan itibaren HK Performans Zayıflama Kampı‘nda eğlenirken ruhunuzdan tonları vereceksiniz. Hayatın farklı renklerini yaşarken, incelmiş, fit bir bedende yeni bir hayata kapılarınızı açacaksınız. Biz sizi değiştirmeye hazırız peki ya siz kendiniz için bir adım atmaya kararlı mısınız?

 

NOT: Bu başarı hikayesi www.geliserekzayiflama.com sitesinden alıntıdır. Diğer ZAYIFLAMA KAMPI başarı hikayeleri okumak için GELİŞEREK ZAYIFLAMA sitesini ziyaret edebilirsiniz.

 

Yorum bırakın